Snart dax!

Sitter hemma i slaka och ska snart käka. Det blir grillad kyckling och sallad! Mmmm=D Mamma är  i Norge så jag och siss är här med papi. Ikväll blir det jobb från 19-02. Inte astaggad direkt menmen det är ju pengar!
 
På Tisdag börjar jag min utbildning wiie! Ska bli så kul! =D Vill verkligen bara sätta igång nu. Hoppas att man hittar dit bara haha men det ska nog inte vara några problem.
 
Vet att jag är sämst på att uppdatera här. Men ska verkligen försöka skärpa mig. Nu när jag sätter igång med naglar och det så kommer jag nog bli mer motiverad! Lägger ju upp mycket på instagram så följ mig där om ni vill se vad jag gör om dagarna @sophiedanell.
 
Hoppas ni får en fin helg! =D
 
Bilder från förra sommaren=) Ge mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0