Utbildning!

Ja idag var det min första dag på utbildningen. Det var lite virrigt att hitta dit men det var ju också jag yrvädret själv som skulle hitta. För det visa sig att det inte alls var svårt att hitta=D men trots gps i mobilen så var jag tvungen att ringa och fråga om vägen;) haha!

När jag kom dit visa det sig att jag var själv för de andra som skulle vara med hade hoppat på intensiv kursen. Men det gör ju inget! Mer tid åt mig=D Det har verkligen varit en toppendag. Det här ska bli så sjukt roligt!!

Nu kom jag hem från gymmet precis. Blev sent idag:) Nu blir det lite serier innan sängen.

Grejer som jag fick idag=D

 

 


Kommentarer
Postat av: Lilltant

Soft att vara ensam! Då får du massa lärning bara åt dig! Gu va härligt. Lycka till gumman, du är bäst <3

Svar: Ja det är skönt! =D Tack så mycket gums<3
sophielouisedanell.blogg.se

2013-04-10 @ 05:02:34
URL: http://www.onlyaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0