Ett stort steg!

Nu tänkte jag avslöja vad jag har gjort dom senaste veckorna. Vissa av er har säkert redan räknat ut det. Jag ska utbilda mig till nagelterapeut!
 
Min utbildning börjar 9 april och jag kommer vara färdig utbildad i slutet av maj=D Under min utbildning kommer jag ha 4 veckors praktik som jag kommer ha på Salong blå där jag också kommer börja jobba efter min utbildning. Under min praktik kommer jag ha elev priser så det är billigare=D Kan ju ta lite längre tid än vanligt eftersom att jag är ny.
 
Jag kommer återkomma med mer information lite längre fram! Jag är så himla glad för det här! Det ska bli så sjukt kul att hålla på med något som jag älskar! Så hoppas jag kommer träffa er på salongen sen=D
 
Lite naglar jag gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0