Glad påsk!

Sorry för dålig uppis men har haft mycket att göra senaste dagarna. Satte mig precis i soffan efter en dag med jobb, storstädning av hela lägenheten och så har jag målat mitt nya soffbord också=D Bild kommer nog imorn.
 
Finns inte ord för hur glad jag är just nu! Allt känns så sjukt bra=D Snart börjar min utbildning och det är klart att jag ska börja jobba på Salong blå när jag är klar. Jag hoppas verkligen att allt kommer gå vägen, just nu känns det som det iaf=D
 
Och inte nog med utbildningen så går träningen riktigt bra! Åh det känns så braa!! Det var länge sen jag var såhär glad=D Wiie
 
Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen bänka mig framför tvn!
 
Här är lite bilder från senaste dagarna.
 
Annas Naglar
 
Fridas naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0