Vårkänslor!

Idag åkte jag ner till stan för att träffa min fina Challe! Det var så kul att se henne igen, känns som om man varit isolerad från folk i en månad eller nåt fast det igentligen bara är en vecka haha. Men det är tillräckligt! Vi satte oss på EH, shit så fräsht det har blivit där! Helt sjukt!
 
Vi satt där en stund och prata sen gick vi till panduro där jag handla två nya glitter till naglarna. Ett grönt och ett guldigt. Vädret var ju så fint nu på förmiddagen blev helt glad av solen! Känns så skönt att det är mars! Snart är det vår;)
 
Nu blir det jobb för min del till klockan 21. Glömde ju fota mammas och syrrans naglar haha! Ska börja fota dom direkt när jag gjort dom istället=D Så glömmer jag inte. Ska fixa Siris naglar på onsdag. Då lovar jag att ni ska få bild!
 
Dom nya=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0